logotype
  • O nama
  • Usluge
    • Content
    • Video produkcija
    • Oglašavanje
    • Radionice i predavanja
    • Influencer marketing
  • Portfolio
  • Crew Talks
  • Crew UP
  • TikTok vodič
  • Dario Marčac
  • Kontaktirajte nas
Kontaktirajte nas
logotype
logotype
  • O nama
  • Usluge
    • Content
    • Video produkcija
    • Oglašavanje
    • Radionice i predavanja
    • Influencer marketing
  • Portfolio
  • Crew Talks
  • Crew UP
  • TikTok vodič
  • Dario Marčac
  • Kontaktirajte nas

Crew media

  • O nama
  • Usluge
    • Content
    • Video produkcija
    • Oglašavanje
    • Radionice i predavanja
    • Influencer marketing
  • Portfolio
  • Crew Talks
  • Crew UP
  • TikTok vodič
  • Dario Marčac
  • Kontaktirajte nas
Portfolio
HomePortfolioTikTok u praksi: Alex Shop

TikTok u praksi: Alex Shop

KLIJENT_ALEX SHOP

GODINA_2023.

INDUSTRIJA_WEB SHOP

01
O klijentu

Alex Shop je popularni web shop specijaliziran za trendi i pristupačne proizvode za osobnu njegu, lifestyle dodatke i viralne gadgete. Usmjeren na mlađu publiku, brend kombinira estetiku, praktičnost i zabavu u svakodnevnom online shopping iskustvu. Aktivno koristi društvene mreže za komunikaciju i promociju proizvoda, s naglaskom na TikTok kao ključni kanal.

02
Što smo radili

Za Alex Shop smo osmislili i realizirali TikTok kampanju s ciljem povećanja svijesti o brendu i privlačenja pažnje ciljane publike prvenstveno mlađe generacije aktivne na društvenim mrežama. Kreirali smo četiri video sadržaja u suradnji s TikTok kreatorima koji su kroz vlastiti stil i glas predstavili proizvode na autentičan i vizualno atraktivan način. Kampanja se temeljila na storytellingu i situacijama s kojima se publika može poistovjetiti, čime smo osigurali visoku razinu angažmana bez oslanjanja na klasične promotivne poruke.

Sadržaj je distribuiran putem profila @aspec_official, @bejb.blejd, @andreamaras4 i @doroteaprosnik, čime smo ostvarili kombinaciju šireg dosega i dubinskog angažmana unutar ciljane zajednice.

03
Rezultati

Kampanja je ostvarila ukupno više od 585.000 pregleda videa, preko 28.000 lajkova i 195 komentara, dok su korisnici sadržaj spremili više od 2.624 puta. Najuspješniji video bio je na profilu @alexshop, s čak 359.000 pregleda. Ostala videa također su ostvarili zapažen doseg i angažman, potvrđujući da je sadržaj dobro prilagođen TikTok algoritmu i interesima publike.

Postignuti rezultati pokazuju da kreativno osmišljeni video materijali generiraju stvaran interes i jačaju poziciju brenda u digitalnom prostoru.

5850
K

Video pregleda

280
K

Lajkova

40

Videa

Content
Video produkcija

Ovo je samo jedan primjer. Vidi ostatak.

TikTok content
TikTok u praksi: Byrokko
TikTok content
TikTok u praksi: Travel FREE Hrvatska
TikTok content
TikTok u praksi: Alex Shop
TikTok content
TikTok u praksi: GNK Dinamo Zagreb
TikTok oglašavanje
TikTok oglašavanje u praksi: Twister
TikTok oglašavanje
TikTok oglašavanje u praksi: Dentum
Video produkcija
Video produkcija u praksi: Twister
Video produkcija
Video produkcija u praksi: Vegeta
TikTok content
TikTok u praksi: Coolinarika
TikTok content
TikTok u praksi: Juicy

Ne zavijaj sam - javi se čoporu!​

We are CREW
PREVIOUS

TikTok u praksi: GNK Dinamo Zagreb

NEXT

TikTok u praksi: Travel FREE Hrvatska