CREW TALKS
Nove generacije ne čekaju promjene, one ih stvaraju. Od viralnih trendova do biznisa koji mijenjaju igru, njihovi potezi oblikuju budućnost. A kako na to odgovaraju brendovi i industrije?
Dobrodošli u Crew Talks, podcast u kojem pričamo s onima koji stvaraju prilike, postavljaju trendove i guraju granice. Bilo da su inovativni kreatori, ambiciozni poduzetnici ili brendovi koji se prilagođavaju novim generacijama. Ovdje otkrivamo njihove priče.
Kako izgleda kada poduzetništvo, očinstvo i mentalno zdravlje postanu dio iste priče? Kristijan Škarica u ovoj epizodi Crew Talksa otkriva što znači voditi posao, odgajati trojicu sinova i istovremeno ostati vjeran sebi. Od ulaska u e-sport i osvajanja regionalne lige, do pokretanja brenda “Odabrao tata”, Kristijan pokazuje da iza svakog projekta stoje disciplina, poniznost i odgovornost – ne fraze, nego svakodnevna praksa. Razgovaramo o mentalnom zdravlju muškaraca, ranjivosti i trenutku koji mu je promijenio pogled na život, ali i o tome zašto liderstvo nije titula, već teret koji se nosi u tišini.
Doznajemo kako izgleda kada muškarac odluči prestati tražiti izgovore i preuzme odgovornost za sebe, posao i obitelj – sve što potencijalno tek očekuje pripadnike Generacije Z.
Ponosni partneri podcasta Crew Talks: VERN & Galileo
Radio, fitness i TikTok - na papiru
zvuči kao kaotična kombinacija, ali za Jana Mihaljevića to je svakodnevica. Kao radijski voditelj, trener i TikToker s više od 42 tisuće pratitelja, Jan je od kuhinjskih recepata došao do sadržaja koji motivira, zabavlja i okuplja vjernu zajednicu. Njegova formula? Autentičnost umjesto trendova, smijeh i iskrenost umjesto filtera. U ovoj epizodi Crew Talksa pričamo o balansiranju između strasti i obaveza, o tome kako izgleda kad ti hobi postane posao, zašto hejtere vidi kao besplatan boost i može li se u Hrvatskoj zaista živjeti od TikToka. Spoiler: može, ali uz puno truda i dobru dozu šarma.
Ponosni partneri podcasta Crew Talks : VERN & Galileo
Kako od jedne ideje i komada krumpira
nastane brend koji preokrene zagrebačku street food scenu? Hrvoje Drahotusky, osnivač Spud Buda u ovoj epizodi Crew Talksa priča kako je od kuhara s vizijom postao pokretač novog food trenda. Inspiriran britanskim Spudmanom i turskim “kumpirom”, Hrvoje je stvorio autentičan koncept koji spaja domaće sastojke, iskren pristup i dobru energiju. Govori o prvim izazovima, potrazi za savršenim krumpirom, o transparentnosti koja stvara povjerenje i o moći TikToka koji je od lokalne ideje napravio viralni hit.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako izgleda kada spojite TikTok, osobni brend
i karijeru u jednoj od najizazovnijih industrija? Naša gošća Laura Pavlović u ovoj epizodi Crew Talksa otkriva svoj put od prvih koraka u digitalu i građenja osobnog brenda, do pozicije žene koja mijenja percepciju i pomiče granice u autoindustriji. Razgovaramo o hrabrosti, prilagodbi i tome što znači uspjeti u prostoru gdje još uvijek dominiraju muškarci, ali i o prilici koju TikTok i nove generacije donose za razvoj biznisa.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako spojiti inspiraciju i strategiju
u brend koji motivira tisuće ljudi na zdraviji i aktivniji život? Virna Pukšec iz Polleo Sporta u ovoj epizodi Crew Talksa otkriva kako nastaje priča iza najpoznatijeg fitness brenda u regiji, od poslovnih odluka do zajednice koja diše zajedno s brendom. Doznajemo kako nove generacije gledaju na zdravlje i uspjeh i što brendovi mogu naučiti iz te promjene.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako izgleda kada iz školskih klupa pokreneš
brend koji osvoji tržište? Josip, 21-godišnji osnivač Raidage Studiosa, priča o tome kako je od ideje došao do uspješnog streetwear brenda koji prepoznaje nova generacija. U ovoj epizodi Crew Talksa govorimo o viziji, upornosti i putu mladog poduzetnika koji pokazuje da godine nisu prepreka za stvaranje snažne priče i identiteta.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako izgleda kada lokalnu priču spojiš
s globalnim iskustvom? Igor Bušljeta, rođeni Našičanin, nakon više od desetljeća u Coca-Coli gdje je prošao put od terena do regionalnog direktora prodaje, stiže u Nexe grupu i ulazi u sport kroz rukomet. Danas vodi marketinški sektor, maloprodajnu tvrtku i izvršni je direktor RK Nexe. U prvoj epizodi Crew Talksa otkriva kako je gradio karijeru korak po korak, koje odluke su oblikovale klub u najturbulentnijoj sezoni i zašto TikTok postaje važan teren i za sport i za brendove.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako spojiti inspiraciju i strategiju
u brend koji motivira tisuće ljudi na zdraviji i aktivniji život? Virna Pukšec iz Polleo Sporta u ovoj epizodi Crew Talksa otkriva kako nastaje priča iza najpoznatijeg fitness brenda u regiji, od poslovnih odluka do zajednice koja diše zajedno s brendom. Doznajemo kako nove generacije gledaju na zdravlje i uspjeh i što brendovi mogu naučiti iz te promjene.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako izgleda kada iz školskih klupa pokreneš
brend koji osvoji tržište? Josip, 21-godišnji osnivač Raidage Studiosa, priča o tome kako je od ideje došao do uspješnog streetwear brenda koji prepoznaje nova generacija. U ovoj epizodi Crew Talksa govorimo o viziji, upornosti i putu mladog poduzetnika koji pokazuje da godine nisu prepreka za stvaranje snažne priče i identiteta.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
Kako izgleda kada lokalnu priču spojiš
s globalnim iskustvom? Igor Bušljeta, rođeni Našičanin, nakon više od desetljeća u Coca-Coli gdje je prošao put od terena do regionalnog direktora prodaje, stiže u Nexe grupu i ulazi u sport kroz rukomet. Danas vodi marketinški sektor, maloprodajnu tvrtku i izvršni je direktor RK Nexe. U prvoj epizodi Crew Talksa otkriva kako je gradio karijeru korak po korak, koje odluke su oblikovale klub u najturbulentnijoj sezoni i zašto TikTok postaje važan teren i za sport i za brendove.
Ponosni partneri podcasta CREW Talks : VERN & Galileo
PORTFOLIO
Iz naših šapa
MI SMO TU ZBOG REZULATA
Upoznaj Crew
Crew je nastao iz ideje da se TikTok sadržaju pristupi kreativno, strateški i s jasnim ciljem.
Fokusirani smo na autentične ideje, preciznu egzekuciju i rast koji se vidi. Ne širimo se na sve, specijalizirani smo za ono što najbolje znamo. Iza svakog rezultata stoji naš čopor: tim kreativaca, stratega i produkcije koji diše kao jedno.









