
TikTok u praksi: Alex Shop
KLIJENT_ALEX SHOP
GODINA_2023.
INDUSTRIJA_WEB SHOP
01
O klijentu
Alex Shop je popularni web shop specijaliziran za trendi i pristupačne proizvode za osobnu njegu, lifestyle dodatke i viralne gadgete. Usmjeren na mlađu publiku, brend kombinira estetiku, praktičnost i zabavu u svakodnevnom online shopping iskustvu. Aktivno koristi društvene mreže za komunikaciju i promociju proizvoda, s naglaskom na TikTok kao ključni kanal.
02
Što smo radili
Za Alex Shop smo osmislili i realizirali TikTok kampanju s ciljem povećanja svijesti o brendu i privlačenja pažnje ciljane publike prvenstveno mlađe generacije aktivne na društvenim mrežama. Kreirali smo četiri video sadržaja u suradnji s TikTok kreatorima koji su kroz vlastiti stil i glas predstavili proizvode na autentičan i vizualno atraktivan način. Kampanja se temeljila na storytellingu i situacijama s kojima se publika može poistovjetiti, čime smo osigurali visoku razinu angažmana bez oslanjanja na klasične promotivne poruke.
Sadržaj je distribuiran putem profila @aspec_official, @bejb.blejd, @andreamaras4 i @doroteaprosnik, čime smo ostvarili kombinaciju šireg dosega i dubinskog angažmana unutar ciljane zajednice.
03
Rezultati
Kampanja je ostvarila ukupno više od 585.000 pregleda videa, preko 28.000 lajkova i 195 komentara, dok su korisnici sadržaj spremili više od 2.624 puta. Najuspješniji video bio je na profilu @alexshop, s čak 359.000 pregleda. Ostala videa također su ostvarili zapažen doseg i angažman, potvrđujući da je sadržaj dobro prilagođen TikTok algoritmu i interesima publike.
Postignuti rezultati pokazuju da kreativno osmišljeni video materijali generiraju stvaran interes i jačaju poziciju brenda u digitalnom prostoru.