TikTok je danas najglasniji izvor prehrambenih savjeta. ALI, samo 2,1 % informacija o hrani na TikToku je točno, dok Gen Z i milenijalci donose odluke o prehrani na temelju viralnih videa, duela i „hackova“ koji su često sve samo ne provjereni. Baš zato je Coolinarika u suradnji sa iZone i Crew Mediom pokrenula kampanju “Potuži se Coolie!”, uz prvi Coolie Food Report 2025. – centralno mjesto gdje korisnici mogu provjeriti jesu li TikTok trendovi stvarni, korisni ili samo još jedan digitalni mit. AI Coolie chatbot, 80 analiziranih food hackova i stručna provjera nutricionista pretvorili su kampanju u centralni hub za sve koji žele razumjeti što zapravo stoji iza popularnih food trendova.
Cijela priča zapravo živi tamo gdje su trendovi i nastali – na TikToku. I tu u priču ulazi Crew Media. Naš zadatak bio je preliti duh kampanje u format koji publika konzumira instinktivno: brzo, zabavno, pametno i s dozom karaktera.
Kreirali smo TikTok sadržaj koji:
- koristi Cooliejev prepoznatljiv humor
- poziva publiku da „potuži“ trend koji žele razjasniti
- vodi korisnike prema Food Reportu i provjerenim informacijama
- potiče razgovor
Video je prototip onoga što TikTok voli: jasna poruka, relatable scenarij i poziv na interakciju.
Komentari su se pretvarali u mini-dijaloge, a Coolie je postao digitalni frend kojeg pitaš sve što ti trendovi „ne isporuče”.
Ajmo malo o brojkama kampanje. U samo 12 dana:
- 1.8 milijuna dosega (+208%)
- 106.645 pageviewsa (+362%)
- TikTok rezultati unutar kampanje: 786.583 pregleda (+157% vs KPI)
Coolinarika x Crew Media
Coolinarika je partner s kojim možeš raditi pametno i brzo i to je na TikToku presudno. Kroz “Potuži se Coolie!” kampanju Coolie je TikTok publici postao lik kojem se obraćaju kao da je stvarna osoba, a to ne možeš isforsirati. To se gradi.
Na TikToku s Coolinarikom radimo kontinuirano. Profil živi svaki dan. Snimamo, odgovaramo na komentare, pratimo što se događa, držimo ritam. SEMPL finale je super priznanje. U našem slučaju ono samo potvrđuje ono što je vidljivo iz dana u dan: Coolinarika ima svoj glas na TikToku, publika ga prepoznaje, a mi ga zajedno gradimo i održavamo.
Ono što nam je najvažnije je da postoji povjerenje i rezultat. A rezultat je tu, u communityju koji raste, videima koji nose doseg i u profilu koji postaje sve jači iz mjeseca u mjesec.
To je priča koju gradimo s Coolinarikom. I jedva čekamo sljedeći izazov!

